Levering og retur

Forsendelsesomkostninger

PostNord / DHL Pris: 47 DKK. (Vi står for omkring 50 % af de faktiske fragtomkostninger.)
Gratis fragt gælder ved køb over SEK 2140 DKK.


Levering

Pakkerne er godt emballerede og sikre mod beskadigelse. Din forsendelse bliver normalt leveret med PostNord eller DHL. Vi vælger den fragt, der passer bedst til dine indkøbte varer. Normal leveringstid er 2-4 hverdage inden for Sverige. Til Danmark kan det tage 4-10 dager. Du får besked via sms eller e-mail om, at varen er afleveret til fragtmanden.

Fortrydelsesret - ombytning og returnering

Normal fortrydelsesret er i henhold til fjernhandelsloven 14 dage fra din vare ankom. Alle former for fortrydelsesret forudsætter, at varen ikke er brugt, og at den returneres i ubeskadiget stand med alle tags intakte og ubrudte. Vi refunderer købsprisen for produktet.

Ingen returret på specialbestilte varer ifølge loven.

Vi tilbyder stadig 5 dages åbent køb på specialbestilt dåbstøj, der er modificeret med dåbsbroderi efter dine ønsker. Du har ret til at returnere/ombytte i dette tidsrum.

For specialfremstillede produkter (hvilket gælder for de fleste af vores produkter i sortimentet, da de er syet på bestilling til dig som på en systue) og broderede produkter, refunderes 50% af ordreværdien ved udnyttelse af fortrydelsesretten . Dette gælder dog IKKE rosetbroderier, broderede badekåber og sengesæt, men kun dåbstøj, som der ikke ydes kompensation for ved fortrydelse. Store ændringer godkendes dog i langt de fleste tilfælde, selvom tøjet er specialfremstillet. Omkostninger til returfragt og fragt til kunden betales af kunden i tilfælde af fortrydelse.

Varer der returneres, hvor det samlede køb ikke længere når grænsen for fri fragt,DKK 3.000,fratrækkes den faktiske fragtomkostning fra tilbagebetalingen, dog maksimalt 180 DKK.

Hvis tasker, beklædningsgenstande osv. er forkert emballeret, klumpet og skal stryges og pakkes om ved returnering, fratrækkes et restaureringsgebyr på 80 DKK fra refusionen. Da vores tøj er ekstremt omhyggeligt for hver kunde, at de modtager en vare i perfekt stand og pænt pakket ind.

Ikke-afhentede pakker

For ikke-plukkede pakker opkræver vi et gebyr for fragt, returforsendelse og ekspedition på 320 DKK.

Produktfejl og reklamationer

Hvis varen returneres på grund af en produktfejl, skal du kontakte os </ a> så snart du opdager fejlen og returnerer den med det samme, i tilfælde af reklamation, står vi naturligvis for returfragten. Giv os besked, hvis du ønsker en ny vare eller dine penge tilbage. Kreditering sker via Klarna. Alle returnerede varer skal være ubrugte, i enhver original emballage og med originale mærker/mærker i original stand og ubrudte for at blive godkendt. Skulle der være en defekt i det produkt, du har købt, bedes du kontakte os via vores kontaktside eller e-mail: Sales@graceofsweden.com

Registrering

Alle former for returnering skal forhåndsregistreres online hos os, før de sendes. Du foretager din tilmelding ved at logge ind på din konto, eller oprette en konto med samme e-mail, som du brugte ved bestilling. Find din ordre under "Mine ordrer" og klik på den. Rul ned, og du vil se returmeddelelsen. Du markerer og sætter nummeret og skriver evt. kommenter hvis du vil bytte, klage eller returnere. Gennemfør registreringen. Når du har gjort det, venter du på en returgodkendelse, og når den mail ankommer, udskriver du retursedlen på din konto og vedhæfter den til forsendelsen.

Returneringer, ombytninger og klager sendes til:

Designcompaniet AB / Grace of Sweden

att: Kristina Olofsson

Lillro 111

855 91 Sundsvall

SWEDEN

.